博客文章歡迎轉載,請註明出處,並且通知一聲,看得開心請捐款

2011年1月29日星期六

拜年問答


兔年將至,又到拜年時。中國人永遠不明白,有血緣關係的人,不一定投緣。平日連問候都懶的親人,被迫共處一室,還要互相祝福,同時進食大量高熱量傳統食品,其實是非常痛苦的事。

小孩子和年輕人都怕拜年,因為那些年過半百、本身事業愛情都一塌糊塗的長輩,最喜歡用關懷做藉口,質問晚輩為何尚未買樓、結婚、生仔、嫁入豪門、發達上岸,諸如此類。為免破壞節日氣氛以及維持表面上的和諧,以下提供一堆標準答案,任君選擇,歡迎抄橋,祝大家一團和氣。

陳志雲官腔版

我好高興你提出呢個咁重要嘅問題,我正在非常嚴肅、認真咁處理,不過好對唔住,由於進入左有關嘅程序,暫時我唔可以提供太多嘅資料俾你。但係,係呢一刻,我好樂意咁話俾你聽,我暫時唔會採取任何過激嘅行動,請你十萬個放心,同時多謝你嘅關愛,同埋親切嘅慰問。祝你身體健康,心想事成。

我好明白大家嘅關注,但係我唔方便講呢個問題。不如我哋換個話題丫,人生其實有好多嘢,值得我哋去追求或者關心,例如:(下接任何與個人無關的話題,可以是環保、科學論文、冷知識,請盡量延長,務求令對方主動放棄閣下)。

娛樂名人版

好多謝大家嘅關心,XXX(閣下的名字)向來唔講私人嘢。

呢啲嘢唔係你想有就有,都係隨緣啦,我相信上天自有安排。

我哋尊重番個場合啦,好唔好?今日都係講兔年運程適合啲,你邊個生肖架?

謀財害命家變版

乜家身家乜家分(乜 = 閣下姓氏),關你乜事啫?恭喜發財,係咁啦(轉身走)。

人哋啲嘢你問番人哋啦,總之我無回應。祝大家身體健康,係咁啦(轉身走)。

關於乜家嘅嘢,唔使問我,我唔知。總之以和為貴,家和萬事興(轉身走)。

宗教信徒回頭是岸版

係呢一刻我已經擁有好多,我好感恩,我會將呢啲嘢交托俾神。你信左耶穌未?

世事無常,錢財乃身外物,我哋要活在當下。阿彌陀佛,有無興趣聽我講佛偈?

位高勢危,亢龍有悔,此乃乾卦。要掌握事物變化嘅規律,就由文王八八六十四卦開始講起......。

八十後九十後專用

......(低頭不語,繼續玩 iPhone 或者 iPad )。

插畫來源:
http://img685.ph.126.net/SdfjYzVvpiqThr4HSxlnuA==/2802646343109302025.jpg

參考資料:

How to Handle Questions You Don't Want to Answer
http://www.bnet.com/blog/pr/how-to-handle-questions-you-dont-want-to-answer/260

29/01/2011

回覆 Mr.aa:Auntie 是香港人,學過普通話,識漢語拼音。

4 則留言:

匿名 說...

新年快樂!

zeus 說...

转载了你这篇文章到我的博客:http://zeusleaveolympus.blogspot.com/2012/01/q.html

谢谢。

祝你新年快乐。

Mr.aa 說...

新年快樂!

想問Auntie廣東話如此流利,為何網頁地址卻是拼音?

Mr.aa 說...

新年快樂!

想問Auntie廣東話如此流利,為何網頁地址卻是拼音?